Olen jo pitemmän aikaa potenut autokuumetta. Eikä se tunnu menevän sitten millään ohi, ei edes burana auta. En sitten millään tiedä minkälaista menopeliä itselleni olisin edes hankkimassa, mutta käytetty sen pitää olla ja todennäköisesti dieseli. Mulle jo tarjottiin 1.9 turbodiesel Audia, hintapyyntö olisi 700 euroa. Kun sitä ei ole katsastettu, niin pidän sitä turhan kalliina. Katsastettunakin siitä en nyt ihan noin paljoa maksaisi, kun sillä on reilusti ikää ja kilometrejä takana. Toista jota mulle tarjottiin on musta Seat Toledo, diesel, katsastettu keväällä, kilometrejä ei nyt niin mahottomasti, mutta siinäkin tuppaantuu olemaan hintaa pikkasen liikkaa. Ainakin vielä. Satuin katsomaan netistä, että muutavan vuoden nuorempi, mutta yhtä paljon ajettu, niin maksaa 1400 euroa, joten niille korville mustan hinnan pitäisi tippua. Mielummin vähän alle, kun varustetaso on samaa luokkaa molemmissa. Nyt pitäisi alkaa hankkimaan rahoittaja, jotta pääsisin kruisailemaan omalla autolla.

Eilen illalla Kuskin kanssa naljailtiin siitä, että minun pitäisi heittäytyä jo nyt pelkästään rahdin kantajaksi. Kun paketteja pitää hakea ympäri kaupunkia ja osa paketeista ovat niin suuria, ettei niitä yksinään Kuski pysty siirtelemään. Kaupungissa niinkin lähtöpaikasta saa kantoapua, mutta ei sitten illalla hallilla. Tuota pitäisi vakavasti harkita. Etenkin jos saan väännettyä, ettei minun tarvitse istua tietotekniikan tunteja luokassa, vaan joutuisin menemään työssäoppimaan. Noh, mielummin menisin harjoittelemaan ajamista, kuin menisin pelkästään istumaan linjalle ja kantokaveriksi. Mutta jälkimmäinen vaihtoehto on huomattavasti parempi, kuin istua tunnilla, jolloin mulla ei todellakaan tule tehtyä muuta kuin istuttua mesessä, naamakirjassa ja päivittämässä blogia. Mutta nyt lähden syömään ja nauttimaan aurinkoisesta ja tuulisesta kesäpäivästä.