Kiitos Johanna kommenteista, jotka olet kirjoittanut. Tuntui hetkittäin jopa hilpeeltä, että joku muukin purnaa asioista, melkeimpä samankaltaisista asioista kuin minäkin.

Eilen illalla olin vasta yhdeksän jälkeen kämpillä. Oli aika ryytynyt olo. Onhan nuo työoppimispäivät pitkiä, kun olen puoli kuuden pintaan aamuisin lähtenyt liikenteeseen ja tullut iltaisin kämpille kahdeksan ja yhdeksän välillä. Eilen illalla aioin lämmittää saunan, mutta naapurirapun ovi oli lukossa, joten en päässyt saunomaan ja lämmittelemään kipeitä hartioita. Vaikken saunaan päässytkään, niin saunaoluen kuitenkin join. Täksi aamuksi laitoin neljäksi kellon soimaan, jos vaikka jaksaisin lähteä aamuautossa Tornioon. Ja jaksoin minä, vaikka koko päivän on tuntunut hieman uneliaalta. Olen saanut kuitenkin ahkeroitua, hinnoiteltua kirpputorille vietäviä tuotteita. huomenna ne pitäisi viedä sitten myytäväksi. Toivottavasti edes jotain menisi, sen verran edes, että saisin pöydän hinnan takaisin.

Tiedän odottavani tänään Kollin vierailua melko innokkaasti. Olen kyllä huomannut, että olen tämän päivän aikana haikaillut työssäoppimispaikkaan takaisin. Ja etenkin Kuskin seuraa olen haikaillut tänään. En tiedä pitäisikö tästä huolestua, kun hetkittäin huomaan haaveilevani toisesta miehestä, vaikka oma kulta on tulossa kylään. Toivottavasti tämä on vain ohi menevää, siis tämä toisesta miehestä haaveilu.