Nimittäin palveluliikenteen näyttö. Reilu kolme tuntia meni ajamiseen ja lähtötarkastukseen. Palautekeskusteluun melkein kaksi tuntia. Mutta se meni melkein loistavasti. Palautekeskustelussa käytiin melko tarkkaan asioita läpi. Kolmessa kohdassa oltiin erimielisiä asioista. yhdessä kohdassa olin antanut itselleni paremman arvion kuin arvostelijat ja kahdessa kohdassa he antoivat minulle paremman arvion kuin minä itse. Perustelut eriävissä kohdissa oli melko samankaltaiset, mutta pieniä näkemyseroja kuitenkin oli. Mutta kumpikin osapuoli oli tyytyväinen tulokseen ja perusteluihin. Eriosalueitten arvioista laskettiin keskiarvo ja se oli 2,54, eli se pyöristetään kolmoseen. Kolmonen on paras mahdollinen arvio näytöissä. Ainakin yhden täydellisen numeron sitten todistukseen.

Heti palautekeskustelun jälkeen ajoin linja-autoasemalle odottamaan Ohjaajaa, kun Ohjaaja ajoi sen aikaa, kun mie oli palautekeskustelussa. Heti kun tavattiin asemalla, niin käsky kävi lähteä viikonlopun viettoon! Melkein järkytyin, kun olin varautunut ajamaan koko päivän. Kuulemma Pääjohtaja oli ilmoittanut, että mulle kertyy liikaa tunteja viikossa. Eihän sitä sitten auttanut kuin lähteä vara-autolla kotiin. Sen verran tässä joutui tekemään töitä, että siivosin auton sisältä. Mutta nyt on niin pirun hyvä mieli, että taidan lähteä ostamaan itselleni illaksi viinipullon ja vähän herkkuja ja katsomaan, että mitä turhaa roinaa löytyy markkinoilta.Pääsen ainakin nauttimaan nyt aurinkoisesta syyspäivästä ulos!

Että niinkuin LOMPS!