Kollin kanssa suhde kukoistaa, ja menee muutoinkin hyvin ja loisteliaasti, mutta.....

Mistä ihmeestä näitä komeita miehiä oikein tulee? Niitä näyttää olevan joka paikassa liikenteessä ja usein, melkeimpä joka nurkalla missä kuljen. Simät kiiluu kirkkaina syyshämärässä, kun silmiini osuu komeita uroksia liikenteessä. Mulle jo naljailtiin, että pitäisi varmaan laittaa kuolalappu paikallee, ettei paidan etumus ihan totaalisesti kastu. Ei näitä komeita, kuolattavia miehiä aikaisemmin ole ollut näin paljon liikenteessä. En minä ainakaan ole aikaisemmin kiinnittänyt tällaiseen asiaan näin paljoa huomiota. Keväällä niinkin ymmärtäisin tämän efektin, kun vaatetus vähenee, mutta nyt kun kaikki verhoutuu talvivaatteisiin.

Ei, en ole laiisnkaan harmissani, etten liiku laput silmillä, mutta välillä vaivaa tuo erittäin vilkas mielikuvitus. Eikä kovinkaan moni muukaan voi olla kiinnittämättä huomiota siihen, että minua hymyilyttää, olen iloinen ja nautin silmänruuasta melko avoimesti. Kaikkien perään ei ole soveliasta kuolata julkisesti, mutta en kuitenkaan malta olla sisäisesti nauttimatta näystä.

* * * * * *

Eilen olin hieman pettynyt, kun lähdin työharjoittelufirman vuorolla vanhempieni luokse. Olin niin paljon salaa toivonut, että Ohjaaja olisi ollut ajamassa, mutta ei! Olisin ihan mieluusti eilen voinut vähän aikaa juoruta Ohjaajan kanssa. Linjalla kuskina oli firman "tuorein" kuski. Sen verran kuitenkin näin Ohjaajaa, että hän palautti raipan. Ei se olisi minua paljoa haitannut, vaikken olisi sitä saanutkaan takaisin. Mutta olisi voinut herättää hieman epäilyksiä ja hilpeyttä siinä vaiheessa, kun auto olisi lähtenyt vaihtoon. Tuottipahan hetken aikaa ainakin autossa pientä hilpeyttä ja puheenaihetta.