En taaskaan voinut olla naurahtamatta, kun satuin taas "pitkästä aikaan" avaamaan oikean sähköpostini, siis sen minun virallisen sähköpostin. Kopioin sähköpostin tänne ihan suoraan, kuten se oli tullut mulle.

"Hello friend!
En tieda, mutta ehka voit kirjoittaa minulle Englanti, jos et tieda
Englanti, voit kayttaa online-kaantaja translate.google.fi
I would like to be your friend. I liked your profile on dating site Suomi24
If I have interested you, write to me on my email: [email protected]
I shall tell to you more after your answer.
I with impatience look forward to your reply!
Embraces lonely girl!"

Eikä tässä vielä kaikki. Kuvakin oli mukana. Taidan olla melko julma ja loukata jonkun typykän yksityisyyttä, mutta siitä huolimatta pääsette katsomaan typykän kuvan täältä. En nyt hirveesti osaa nähdä naiskauneuden perään, mutta kuvan ja tuon kirjeen perusteella en nyt menisi vastaamaan. eikä nuo naiset minua nyt niin paljoa kiinnosta, että heittäytyisin tuohon leikkiin mukaan.

Mutta oli ihan pakko mennä käymään suomi24:n sivuilla ja tarkistaa, että löytyykö sieltä minun profiilia, mutta en ainakaan löytänyt. Mistä tuon tietää mistä olisi bongannut minun sähköpostiosoitteen. Mutta onpahan tuollaiset helppo laittaa roskapostiksi. Olipahan ainakin hetken huvi.