Voi kuinka "rakastankaan" näitä sähköpostiin tupsahtavia roskaposteja. Jälleen oikein hyvä esimerkki roskapostista google-kääntäjän oivallisuudesta.

"Hei rakas
Nimeni on Miss Brenda. Olen helppo menossa tyttö, minä haluan tehdä ystävyyttä you.I olen tavallinen henkilö vastaavan perhe, toivottavasti pitää kommunikoida sinun kanssasi ja oppia lisää teitä ja katso jos voit olla oikea henkilö, jonka aion juttelee ja jakaa tunteeni kanssa. Minä arvostan vastaustanne tähän mail.Here on minun Sähköpostiosoite: ([email protected]). Jotta voimme vaihtaa yhteystietoja ja tuntevat toisensa better.Waiting vastauksesta, paljon rakkautta.
Miss Brenda.
........................................................................................
Hello my dear
My name is Miss Brenda. I am easy going girl, i will like to make friendship with you.I am an ordinary person from a responsible family, i hope to keep communicating with you and learn more about you and see if you can be the right person whom i will be talking with and share my feelings with. I will appreciate your response to this mail.Here is my contact email address :([email protected]). So that we can exchange contacts and know each other better.Waiting for your response,lots of love.
From Miss Brenda."