Sain sitten suututtettua jälleen yhden ihmisen. Nimittäin Joeyn. Olin jo vähän ihmetellytkin, kun on ollut niin hiljaista tekstari rintamalla. Etenkin Joeyn suhteen. Viikon verran oli hiljaiseloa jo tullut, mutta pompsahtihan se viesti viimein ja vihdoin. Joey oli huolissaan minun työsuhteesta ja -sopimuksesta. Töksäytin takasin, että johtoportaan kanssa asiat on sovittu ja he ilmottaa mulle työvuorot aikanaan ja se riittää mulle. Seuraavassa tekstarissa Joey oli vähän näreissään vastauksestani ja siitä, että Kauko-Ohjain oli kuullut minun saaneen kutsun kahville ja kutsun etsittäjän. Vastasin, että mitä sitten, vaikka KO tietääkin, eikä meillä KO:n kanssa ole mitää salaisuuksia, asioista keskustellaan kaikista asioista täysin avoimesti. Joey olisi halunnut asian pysyvän salaisuutena. Ilmoitin "vain", että mullakin on lupa jutella muitten duunikavereitten kanssa, ihan tavallisista asioista. Ja jos tulee "puolivahingossa" tai tarkoituksella lipsautettua, että miten muitten duunikavereitten kanssa yhteistyö yms. työhön liittyvät asiat sujuu, niin minun kanssa ei silloin kannata yrittää mitään sellaista joka ei kestä päivänvaloa! Se oli kuulemma Joeyn mielestä tyly temppu, että paljastin "näin suuren salaisuuden"!  Vastasin takaisin, että se se vasta olisi ollut ikävä temppu, että erään kaupan kassalla saadessani Joeyltä tekstarin, niin samalla olisin täräyttänyt hänen vaimolleen asiasta. Sen jälkeen ei tullut enää tekstareita. Illalla sitten kuulin, että Joey oli kiukutellut loppupäivän muille duunikavereille kuinka vaikeita naiset ovat. KO oli myhäillyt itsekseen, että oli arvattavissa kuka on saanut miehen tuohduksiin. Suurvisiiri oli ollut vähän ihmeissään, mutta KO ei ollut kertonut todellista syytä. Oli kuulemma KO jossain vaiheessa Joeylle tokaissut takaisin, että turha kiukutella sellasen asian tai ihmisen vuoksi, johon hänellä itellään ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa. Joey oli ollut tosi tuohnut minuun ja minulle. Ehkä aiheesta, ehkä ei. Mutta itsehän on ottanut riskin siinä, että on yrittänyt herättää minun kiinnostusta häneen. Minun puolesta olkoon kiukkunut, suuttunut ja tuohduksissa, minuun ei sillä ole juurikaan vaikutusta. Tai ainakin toivon niin. Mie teen työni ja tulen toimeen duunikavereitten kanssa. Myös Joeyn kanssa, vaikka hän kiukuttelisikin mulle. Mielenkiinnolla odotan sitä, että seuraavan kerran tapaan Suurvisiirin. Katsotaan päästäänkö keskustelemaan vellovasta aiheesta.