Tänään lukujärjestyksen perusteella on tietotekniikkaa. Mutta enpä ole tunnilla! LÄLLÄLLÄÄ! Olen hieman vahingoniloinen siitä, että muut joutuvat istumaan tunnilla ja minä istun linjalla kuskin kaverina. En ole ihan varma, että olenko saanut tietotekniikan vapaaksi, mutta täksi ja huomiseksi olen saanut  luvan lähteä harjoittelemaan "työntekoa". Mulla on tietokoneen A-ajokortti suoritettuna, mutta siitä on jo seisemän vuotta aikaa, joten ei vielä ole kirkossa kuulutettua, että saisin vapautuksen atk:sta. Mutta tuntuu se tosi turhauttavalta istulla tunnilla, kun asiat jo osaa paremmin kuin hyvin. Olisin halunnut vaihtaa nämä päivät ajotunteihin, mutta en vielä ole saanut varmistusta siihen, että onnistuuko se. Mutta täytyy ottaa positiivisena asiana se, että ei tarvitse istua tunnilla, vaan saan olla "tekemässä" töitä. Työmäärä ei ole nyt päätä huimaava, eikä stressiä aiheuttava, mutta onpahan edes jotain näpertämistä. Ja huomattavasti järkevämpää kuin sellaisen asian opiskelu, jonka jo osaa vähintää yhtä hyvin kuin opettaja. Erkki-Merkin kanssa on loistavaa ollut autossa, kun kerettiin jo heittämään aamun keikka Rovaniemelle. Onneksi oli reilunlaisesti paketteja kuskattavaksi ja useampaan firmaan jouduttiin hakemaan vielä varaosia. Nämä pikku haut Erkki-Merkki laittoi minut yksin hakemaan. Parissa paikassa minun piti hakea Erkki-Merkki paikanpäälle, jotta saatiin sitten tavarat ulos. Ja täällä Pellon päässä Erkki-Merkki autuaallisesti istui autossa odottamassa minua, kun kävin heittämässä paketit konttorien puolelle. Täytyy myöntää, ettei yhtään pöllömpi aamu töissä.